9 Ağustos 2018 Perşembe

BMW Uzmanı Blog Kapanıyor..!




Herkese merhabalar,

2016 yılının Mayıs ayında kar amacı gütmeden ve hiçbir reklama başvurmadan tamamen BMW kullanıcılarına ve kullanıcı adaylarına yardımcı olabilmek ve bilgi verebilmek amacıyla kurduğum BMW Uzmanı Blog sitesini, Facebook sayfamı ve Instagram sayfamı bugün itibariyle sonlandırıyorum. 

Bu siteyi ilk oluşturduğumda açıkçası reklamsız bu işin yürüyemeyeceğini ve sadece kendim söyleyip kendim okuyacağımı düşünüyordum ancak zamanla sizlerin de desteğiyle internetin aslında ne kadar güçlü bir iletişim aracı olduğunu gördüm. Mümkün mertebe sizleri BMW markası ile yakınlaştırmaya, kafanızdaki soru işaretlerini gidermeye çalıştım. Sizlerle geçmişten günümüze sık sık değişen paket isimleri ve içerikleri, gövde değişim tarihleri, yeni motor ve performans seçenekleri, gerçek yakıt tüketim değerleri hakkında bilgiler paylaşmaya çalıştım.

Bugüne kadar sizlerden e-mail, Facebook ve Instagram yoluyla gelen sayısız soruyu en doğru ve samimi şekilde cevaplamaya, mümkün olan en kısa sürede dönüş yapmaya çalıştım. Sizlerle böyle bir iletişim içinde olmak ve sizlere yardımcı olabilmek benim için büyük bir keyifti. Ancak her güzel şeyin maalesef bir sonu var.

Az önce sizlerden gelen son e-maillere cevap verdim. Yayına başladığımız günden bu zamana kadar reklamsız bir şekilde yakaladığımız aylık ortalama 20.000, toplamda 500.000 sayfa görüntülemesini aştığımız, Facebook sayfamızda yaklaşık 1.000 takipçiye ulaştığımız bugün, artık e-maillerinize ve mesajlarınıza geri dönüş yapamayacağım. Bugüne kadar BMW Uzmanı Blog sitesi olarak tek bir olumsuz geribildirime dahi maruz kalmamış bir şekilde huzurlarınızdan ayrılıyorum. Bunun için tüm okuyucularıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bundan sonraki süreçte tüm BMW şubelerinde bulunan BMW Product Genius/BMW Ürün Uzmanı arkadaşlarım sizleri en doğru şekilde bilgilendirmeye devam edecektir. Bunun için herhangi bir BMW satış noktasını ziyaret etmeniz veya aramanız yeterli.

BMW Uzmanı Blog sitesi ile bağlantımı koparmış ve mesajlarınızı cevaplayamayacak olsam da sayfayı kapatmayarak yazdığım konularda bilgiye ihtiyacı olan okuyucular için ansiklopedik bilgi tadında kalmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.

Bugüne kadar gösterdiğiniz ilgi alaka ve teşekkürler için sizlere ben teşekkür ediyorum.

Sağlıcakla kalın...


09.08.2018
Görkem Levent SEVEN

2 yorum :

Tamer dedi ki...

Yararlı bir kaynak. Devam etmemesi üzücü olmuş. Hakkınızda hayırlısı olması dileklerimle...

Arzu dedi ki...

Otomobil haberleri bloğuna girip oto haberlerine ulaşabilirsiniz.