BMW'nin ilk olarak 2016 yılında piyasaya çıkardığı M ailesinin yaramaz ufaklığı M2, Competition versiyonuyla geçtiğimiz günlerde tanıtıldı.
Piyasaya ilk olarak çıkarılan BMW M2, 3.000cc hacimli benzinli Twin Power Turbo motora sahipti. Bu motor 370 beygir güç ve 465Nm tork üretebiliyordu. 7 ileri DCT otomatik şanzıman kullanılan M2 modeli, 0-100km hızlanmasını sadece 4,3 saniyede tamamlayabiliyordu.
Yeni BMW M2 Competition versiyonunda ise yine 3.000cc hacme sahip benzinli Twin Power Turbo motor kullanılıyor. Bazı farklar dışında! Bu motor 410 beygir güç ve 550Nm tork üretebiliyor. Competition versiyonunda da yine 7 ileri DCT otomatik şanzıman kullanılıyor. Bu kadar güç artışına karşılık sanıyorum hepimiz otomobilin 0-100km hızlanma değerlerinin de çok daha farklı olmasını bekliyoruz ancak bu kısımda beklenen olmamış. Otomobilin Competition versiyonuyla otomobil sadece 0,1 saniye daha hızlanarak 0-100km hızlanmasını 4,2 saniyede tamamlayabiliyor.
Bunun dışında bir diğer yenilik de otomobilin fabrikada 250km/h ile sınırlandırılan hızını eğer talep ederseniz M Sürücü Paketi ile beraber 274km/h seviyelerine yükseltebiliyorsunuz. Competition versiyonunun iç kısmında ufak tefer detaylar dışında bir değişiklik bulunmazken otomobilin süspansiyon sistemi, standart M2 versiyonuna göre pist sürüşleri için daha da güçlendirilmiş şekilde sunuluyor.
BMW M2 Competition versiyonunun dış tasarımında en çok dikkat çeken değişiklik, ön tarafta bulunan böbrek havalandırmaların ortada birleştirilerek yekpare bir görüntüye sahip olması desek yeridir. Bununla beraber otomobilde yeni M yan aynalar, daha hırçın tampon havalandırma kanalları ve 19" ölçüye sahip siyah jantlar kullanılmış.
Competition versiyonu, standart versiyona göre 55 kilogram daha ağır.
1 yorum :
. cool post and good brand.
Yorum Gönder